Powered By Blogger

Metamorfoza Lollipop-ice7

Ubiór:
                                                    Przed                       Po

*przed- Letnio, dziewczęco. Bluzka doskonale połączyła się z krótkimi szortami. Buty są świetnym dopełnieniem tej stylizacji, brakuje mi jednak dodatków. 4/5
*po- Oryginalnie, stylowo. Bluzka i spodnie przedzieliłam czarnym paskiem, który dałam pod spód. Buty i bransoletka świetnie pasują do reszty.



Makijaż: 
                                   Przed                               Po

*przed- Delikatnie, kobieco. Makijaż jest wykonany perfekcyjnie, ładnie komponuje się ze sztucznymi rzęsami i pudrem na policzkach. Kolor ust jest trochę za jasny. Wszystkie części twarzy, kolor ciała oraz włosy są OK. brakuje mi jednak dodatków. 4/5
*po- Wyraziście, uroczo, przejrzyście. Lekki makijaż i dwukolorowe usta podkreśliłam czarnymi, rozwianymi włosami. 



Apartament: 
 *ocena- Jasno, delikatnie oraz dziewczęco. Bardzo ładnie dobrane elementy i kolory w tym pokoju. Powinnaś jednak wypełnić półki jakimiś drobiazgami. 9/10


Łączne punkty: 17/20
Stopień:  dobry 4

Jest OK! Pamiętaj jednak, że zawsze może być lepiej.

Brak komentarzy: