Powered By Blogger

Metamorfoza GGaabbii111

Ubiór:
*przed-Bardzo ładnie i elegancko. Brakuje mi jednak rajstop. Daję 4,5/5.
*po-Także elegancko, lecz bardziej dziewczęco. Czarny top na jednym ramiączku dobrany do szarej rozkloszowanej spódniczki. Te dwie rzeczy razem przepasane są czarną wstążką. Do całości oczywiście czarne rajstopy i czarne buty na platformach. Dodatek to naszyjnik w "kratkę".

Makijaż:
*przed-Bardzo mi się podoba, świetnie dobrane kolory. Do tej fryzury mogłaś jeszcze założyć jakieś kolczyki. 5/5.
*po-W całym makijażu zmieniłam tylko kolory cieni do oczu. Oczy podkreśliłam też eyelinerem i na dole oka zrobiłam linię czarnej kredki. Zmieniłam także fryzurę, jednak kolor pozostawiłam.

Apartament:*ocena-Bardzo ładnie, bez przepychu. Daję 8,5/10.

Łączne punkty: 18/20
Stopień: Bardzo dobry [5]
Masz świetne poczucie gustu. Rozwijaj swój talent :)

Brak komentarzy: