Powered By Blogger

Metamorfoza lili_lola193

Ubiór:

Przed:                                                               Po:          
*przed: Nie podobają mi się te rajstopy, wyglądają jak byś miała owłosione nogi, ale to nie o tym mowa.
Sukienka ładna, ale nie potrzebnie dałaś ten naszyjnik. W całym tym zestawie brakuje mi czegoś.
Daję 2/5.
*po: Do tego stroju użyłam sukienki ze sklepu Pretty in Love. Połączyłam ją ze spódniczką z Monte Carlo.
Dodałam również naszyjnik, ponieważ było troszkę za łyso na szyi.
Wydaje mi się, że wyszło ładnie.
Makijaż:  
Przed                                          Po
*przed: Makijaż ładny, ale nie pasuje mi ta fryzura. Bardzo jasne dałaś usta mało co je widać.
Daję 3,5/5
*po: Zmieniłam fryzurę i kolor włosów. Oko pomalowałam na jasny róż.
Usta pomalowałam czerwona szminką.

Apartament:
Ładnie, ale jest tak normalnie. Mogłabyś coś bardziej ekstrawaganckiego dodać.
Ocena 5/10.

Łącznie punktów : 10,5/20 
Stopień : Dostateczny 3
Może troszkę popracuj nad swoim wyglądem i apartamentem. Może będzie lepiej.



                 
                                                                      

Brak komentarzy: