Powered By Blogger

Metamorfoza AmyLee91

Ubiór:

                                             Przed                                              Po

*przed: Gustownie. Dobrze dobrałaś kolory.  W pewnym stopniu nie podobają mi buty, powinnaś założyć inne. :) Brakuje mi jednak jakieś bransoletki. 4,5/5

*po: Postanowiłam dać czarno-białą bluzkę oraz czarne, podarte spodnie. Do tego dodałam dżinsową kurtke, fioletowe buty i naszyjnik "sowe". Z wszystkich elementów powstał strój na luzie i sportowy.

Makijaż:

                                                        Przed                                            Po

*przed: Ładnie, ale troche za dużo czarnego. Pieprzyki są OK. Mogłabyś trochę przyciemnić usta. Kolor skóry jest dobry. 5/5

*po: Postanowiłam postawić na niebieski, bo jest lato i taki makijaz pasuje. Usta zrobiłam nie za mocne i nałożym na nie błyszczyk ze szminką. Włosy zrobiłam jasno brozowe, rozpuszczone, długie.

Apartament:


*ocena: Oryginalnie aby tak dalej. Nie pasują mi tylko te buty koło skrzynek. 9/10

Łącznie punktów : 18,5/20 
Stopień : Bardzo dobry 5
Super . Masz świetne wyczucie gustu :) Prezentujesz wysoki poziom .  

2 komentarze:

AmyLee91 pisze...

dzięki :D

Anonimowy pisze...

;D i jak podoba ci się AmyLee91?