Powered By Blogger

Metamorfoza G_a_b_i_98



Ubiór:

*przed-Ładnie, dziewczęco, ale ja usunęłabym tatuaże a zamiast nich dodałabym jakieś bransoletki. Założyłabym też rajstopy, a lenonki zastąpiłabym okularami przeciwsłonecznymi. Daję 3/5.
*po-Elegancko. Do pięknej fioletowej spódnicy dobrałam bluzeczkę w paski i przepasałam paskiem z wstążką. Do tego czarna kopertówka i buty na wysokim obcasie, do całości oczywiście rajstopy.


Makijaż:


*przed-Lekko, naturalnie. Bardzo podoba mi się naturalny makijaż, ale teraz mamy lato, nie należy zasmucać twarzy czarnym kolorem :D Usta bardzo ładnie muśnięte błyszczykiem. Moim zdaniem troszkę przesadziłaś z pieprzykami. Daję 4/5.
*po-Fryzurę zostawiłam, zmieniłam tylko kolor na trochę jaśniejszy. Oczy pomalowałam na niebiesko i podkreśliłam eyelinerem. Usta pozostawiłam bez zmian. Na policzki dałam troszkę więcej różu.

Apartament:
*ocena-Bardzo ładnie, stylowo. Lecz jeszcze czegoś mi brakuje. Te usta na łóżku troszkę nie pasuję i mogłaś kupić większe okno. Ale ogólnie ładnie. 8/10

Łączne punkty: 17/20
Stopień: Bardzo dobry [5]
Jest OK! Pamiętaj jednak, że zawsze może być lepiej.

Brak komentarzy: