Powered By Blogger

Metamorfoza dagawr2

Ubiór:*przed-Dużo fioletu, ładnie. Zapewne to jest twój styl, ale te rajstopy mogłyby być bez dziur a do spódnicy mogłaś dodać pasek. Daję 4,5/5.
*po-Postawiłam na elegancję, prawie jak zawsze. Biała, koronkowa bluzka z czarną rozszerzaną spódniczką. Do tego czarne rajstopy-to podstawa. I czarne buty Inspirowane Aleksandrem McQueenem, a jako dodatek służy mała kopertówka od Givenchy.

Makijaż:*przed-Tak jak i w stroju króluje fiolet. Makijaż oczu trochę krzywy. Usta w dwóch kolorach i pomniejszone, pewnie inspirujesz się Lady Gagą. Daję 2,5/5.
*po-I znów elegancko. Makijaż oczu także zrobiłam z odrobiną fioletu, lecz przeważa biel i błękit. Oczy na dole podkreśliłam fioletową kredką, a resztę pomalowałam eyelinerem. Usta pomalowałam na czerwono i musnęłam błyszczkiem. Fryzura to bardzo jasny i duży kok. Do tego wszystkiego kolczyki w czerwone szminki, a więc pasują do ust.

Apartament:*ocena-Pokój na ubrania. Skromnie, ale ładnie, chociaż ja zrobiłabym gładką podłogę i dodałabym jakąś roślinkę. 7,5/10.

Łączne punkty: 14,5/20
Stopień: Dobry [4]
Jest bardzo ładnie, ale pamiętaj, że zawsze może być lepiej.

2 komentarze:

enough pisze...

Nie inspiruję się Lady Gagą. To była moja stylizacja jak wiele innych. Metamorfoza nie podoba mi się.

Anonimowy pisze...

Masz prawo do własnego zdania ;)