Powered By Blogger

Metamorfoza kwiatek00100

Ubiór:*przed-Bardzo elegancko. Ta sukienka jest bardzo ładna. Torebka trochę nie pasuje i przydałyby się rajstopy, ale jest ok. Daję 4,5/5.
*po-Pastelowa, luźna bluzka z paskiem, a do niej naszyjnik z sową. Do tego jasne spodnie i czarne buty na obcasie.

Makijaż:*przed-Bardzo dobrze dobrane kolory, lecz makijaż jest trochę za wysoko i jest krzywy. Dałaś też za dużo kredki. Kolczyki mi się nie podobają, ponieważ zachodzą na twarz. Daję 3/5.
*po-Makijaż oczu zrobiłam z tych samych kolorów, dodałam tylko jeden ciemniejszy odcień fioletowego. Oczy tylko na dole pomalowałam czarną kredką. Zmieniłam fryzurę i kolor. Bardzo jasny kolor tej fryzury sprawia, że MeDoll wygląda jak gwiazda. Do całości założyłam kolczyki z kryształkiem w środku.

Apartament:*ocena-Bardzo kolorowo. Jest ok, lecz kolor ścian mógłby być zielony, pod kolor dywanu i niektórych dodatków. 8/10

Łączne punkty: 15,5/20
Stopień: dobry [4]
Jest świetnie. Ale pamiętaj, że zawsze może być lepiej.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

thx;**
bardzo ładna na pewno skorzystam z twoich rad

Anonimowy pisze...

;d