Powered By Blogger

Metamorfoza fivework

Ubiór:
*przed-Ładnie, żywo. Jednak ten wisiorek nie pasuje, lepsze byłyby korale. Daję 4,5/5.
*po-Elegancko. Fioletowa spódnica ze zwykłym, białym topem. Całość pokrywa piękny, biały żakiet w kwiaty i liście, przepasany wstążką. Do tego czarne buty na obcasie i okrągła torebka z LE.

Makijaż:
*przed-Makijaż oczu ładny, lecz jest w nim za mało kolorów. Ta fryzura nie pasuje do takiej MeDoll. A okrągły kolczyk w ustach... Może to twój styl, ale lepiej nie zakładać lalkom kolczyków na twarzy. Daję 2,5/5.
*po-Makijaż oczu zrobiłam z dwoma odcieniami niebieskiego i odrobiną czerni. Oczy na dole podkreśliłam fioletową kredką. Obwód oczu wyostrzyłam czarnym eyelinerem. Zmieniłam też odcień ust, na pierwotny i pomalowałam błyszczkiem. Pudru użyłam trochę więcej. Zmieniłam fryzurę i jej kolor na bardzo jasny, uważam, że ten kolor dodaje powagi i elegancji.

Apartament:*ocena-Nie wiem dlaczego nie zrobiłaś podłogi do końca. Na ścianach lepiej pasowałby gładki kolor niż te pasy. 6/10

Łączne punkty: 13/20
Stopień: dostateczny [3]
Średni poziom. Musisz się bardziej postarać, a zobaczysz rezultaty.

2 komentarze:

Victoria pisze...

ładna metamofoza ale znowu elegancka HeHe :P

Anonimowy pisze...

cieszę się, że Ci się podoba.